Wtorek 12 grudnia 2017


4,46

4,79

4,36

2,05

Regulamin programu lojalnosciowego

Regulamin programu lojalno┼Ťciowego E. LECLERC

  ÔÇ× LOJALNO┼Ü─ć POP┼üACAÔÇŁ

   & 1.Postanowienia og├│lne

1.      Organizatorem programu lojalno┼Ťciowego ÔÇ× Lojalno┼Ť─ç pop┼éacaÔÇŁ jest Radomdis Polska Sp. z o.o. z siedzib─ů w Radomiu przy ul. Toru┼äskiej 1. Program lojalno┼Ťciowy obowi─ůzuje w hipermarkecie E. LECLERC w Radomiu, ul. Toru┼äska 1.

2.      Regulamin zawiera   wszystkie warunki uczestnictwa w Programie organizowanym przez Radomdis Polska Sp. z o.o.,

3.      Program ÔÇ×Lojalno┼Ť─ç Pop┼éacaÔÇŁ skierowany jest do klient├│w hipermarketu E. Leclerc w Radomiu.

4.      Uczestnik akceptuje warunki uczestnictwa w programie poprzez odebranie Karty Lojalno┼Ťciowej w Punkcie Obs┼éugi Klienta.

5.      Program lojalno┼Ťciowy b─Ödzie realizowany w terminie od dnia 02 listopada 2014r

do odwo┼éania. Organizator poinformuje klient├│w o zako┼äczeniu mo┼╝liwo┼Ťci zbierania premii  oraz ich realizowania na miesi─ůc przed zamkni─Öciem akcji.

Po zako┼äczeniu Programu, wszystkie pozostaj─ůce na Kartach ┼Ťrodki zostan─ů skasowane.

6.  Program ma na celu nagrodzenie lojalno┼Ťci klient├│w hipermarketu poprzez umo┼╝liwienie gromadzenia ┼Ťrodk├│w i wykorzystywania ich za pomoc─ů Karty Sta┼éego Klienta, zwanej r├│wnie┼╝ Kart─ů Lojalno┼Ťciow─ů.

7.  Na Karcie Lojalno┼Ťciowej gromadzone b─Öd─ů ┼Ťrodki stanowi─ůce premi─Ö za dokonanie zakup├│w o okre┼Ťlonej warto┼Ťci lub za zakup okre┼Ťlonych produkt├│w.

8.  Organizator dopuszcza r├│wnie┼╝ mo┼╝liwo┼Ť─ç przyznania rabatu procentowego, obni┼╝aj─ůcego cen─Ö zakupionego produktu z u┼╝yciem Karty Lojalno┼Ťciowej. Rabat ten nie b─Ödzie naliczany na Kart─Ö Lojalno┼Ťciow─ů.

9.  Mo┼╝liwo┼Ť─ç gromadzenia pieni─Ödzy na karcie nast─Öpuje w chwili zeskanowania kodu kreskowego Karty.

10.  Program prowadzony jest na terenie Hipermarketu E. Leclerc w Radomiu przy ul. Toru┼äskiej 1 oraz na terenie Stacji paliw hipermarketu E. Leclerc w Radomiu przy ul. Toru┼äskiej 1, jednak w ograniczonym zakresie okre┼Ťlonym w &1 pkt. 11.

11.  Organizator nie przewiduje mo┼╝liwo┼Ťci dokonania p┼éatno┼Ťci Kart─ů Lojalno┼Ťciow─ů na Stacji Paliw ani przyznawania premii za warto┼Ť─ç koszyka

12.  Naruszenie przez uczestnika warunk├│w niniejszego Regulaminu, w szczeg├│lno┼Ťci poprzez  nieprawid┼éowe korzystanie z Karty Lojalno┼Ťciowej, mo┼╝e spowodowa─ç cofni─Öcie cz─Ö┼Ťci lub wszystkich    przys┼éuguj─ůcych mu z udzia┼éu w programie uprawnie┼ä.

13.  W przypadku braku aktywno┼Ťci Karty Lojalno┼Ťciowej w okresie kolejnych 12 miesi─Öcy, Organizator zastrzega sobie prawo do anulowania  znajduj─ůcych si─Ö na niej ┼Ťrodk├│w.

14.  W przypadku zakup├│w: hurtowych i z udzielonym rabatem, premie nie b─Öd─ů  przyznawane. Za zakupy hurtowe uwa┼╝ane b─Öd─ů zakupy powy┼╝ej 1 opakowania zbiorczego tego samego produktu.

15.  Organizator nie przewiduje mo┼╝liwo┼Ťci dokonywania zap┼éaty za pomoc─ů Karty Lojalno┼Ťciowej w przypadku zakup├│w: hurtowych i z udzielonym rabatem. Za zakupy hurtowe uwa┼╝ane b─Öd─ů zakupy powy┼╝ej 1 opakowania zbiorczego tego samego produktu.

 

   & 2. Wydanie Karty Lojalno┼Ťciowej

 

1.      Uprawnionymi do za┼éo┼╝enia oraz do korzystania z Karty Lojalno┼ŤciowejÔÇŁ s─ů osoby fizyczne posiadaj─ůce pe┼én─ů zdolno┼Ť─ç do czynno┼Ťci prawnych.

2.      Kart─Ö Lojalno┼Ťciow─ů mo┼╝e otrzyma─ç bezp┼éatnie ka┼╝da osoba, kt├│ra zg┼éosi si─Ö do Punktu Obs┼éugi Klienta z pro┼Ťb─ů o wydanie karty. W tym celu Klient podaje odpowiednie dane osobowe: imi─Ö, nazwisko, dat─Ö urodzenia, adres, adres e-mail, telefon , oraz wyra┼╝a  odpowiednie zgody.

3.      Karta Lojalno┼Ťciowa mo┼╝e by─ç wystawiona tylko i wy┼é─ůcznie na w┼éa┼Ťciciela Karty; Organizator nie przewiduje mo┼╝liwo┼Ťci za┼éo┼╝enia Karty na osob─Ö trzeci─ů.

4.      Karta Lojalno┼Ťciowa upowa┼╝nia Uczestnika programu do gromadzenia premii przewidzianych w niniejszym regulaminie oraz ich p├│┼║niejsze wykorzystywanie jako zap┼éata za dokonane zakupy.

5.      Kart─Ö Lojalno┼Ťciow─ů VIP mo┼╝e otrzyma─ç osoba, kt├│ra pos┼éuguj─ůc si─Ö Kart─ů Lojalno┼Ťciow─ů w ci─ůgu 1 roku od daty jej za┼éo┼╝enia otrzyma premie o ┼é─ůcznej warto┼Ťci 1000 z┼é.

6.      Karta Lojalno┼Ťciowa VIP upowa┼╝nia (ponad standardowe korzystanie z premii) do:

- dokonywania p┼éatno┼Ťci za zakupy bez kolejki,  w wyznaczonych kasach uprzywilejowanych.

- otrzymywanie bezpłatnych zaproszeń na eventy organizowane przez E. Leclerc,

- otrzymywanie informacji o szczeg├│lnych promocjach i akcjach prowadzonych przez Organizatora.

7.      Karty Lojalno┼Ťciowe wykorzystywane w poprzedniej edycji programu lojalno┼Ťciowego trac─ů wa┼╝no┼Ť─ç w tej edycji i nie mog─ů by─ç nadal wykorzystywane w celu gromadzenia ┼Ťrodk├│w.

 

& 3. Gromadzenie i realizacja złotówek

 

1.      Karta Lojalno┼Ťciowa umo┼╝liwia uzyskanie i gromadzenie pieni─Ödzy przyznanych jako premia za dokonanie zakup├│w lub za zakupienie specjalnie oznakowanych towar├│w w hipermarkecie E.LECLERC w Radomiu.  

2.      Organizator nie przewiduje mo┼╝liwo┼Ťci premiowania dodatkowymi z┼éot├│wkami produkt├│w tytoniowych i alkoholowych, produkt├│w farmaceutycznych,  jak r├│wnie┼╝ przyznawania dodatkowych premii za warto┼Ť─ç paragonu w przypadku zakupu produkt├│w alkoholowych i tytoniowych.

3.      Od dnia 2 listopada 2014r., uczestnik Programu Lojalno┼Ťciowego ÔÇ× Lojalno┼Ť─ç pop┼éacaÔÇŁ robi─ůc zakupy w kasie hipermarketu E.LECLERC w Radomiu ma mo┼╝liwo┼Ť─ç otrzymania dodatkowej premii na swoj─ů Kart─Ö Lojalno┼Ťciow─ů :

a) za warto┼Ť─ç paragonu, wg obowi─ůzuj─ůcych aktualnie promocji; 

- premia ta b─Ödzie przyznawana jeden raz dziennie do danego numeru Karty Lojalno┼Ťciowej

- wielokrotno┼Ť─ç kwoty za dokonane zakupy nie uprawnia do otrzymania premii o wi─Ökszej warto┼Ťci,

- nie ma r├│wnie┼╝ mo┼╝liwo┼Ťci ┼é─ůczenia kilku paragon├│w za dokonane danego dnia zakupy w celu uzyskania premii;

lub

b) za zakup produkt├│w premiowanych, kt├│re b─Öd─ů oznakowane specjalnym znakiem w miejscu ich ekspozycji oraz w katalogach reklamowych wydawanych przez Organizatora. Premiowana b─Ödzie ka┼╝da zakupiona przez klienta sztuka produktu premiowanego z zastrze┼╝eniem  &1, pkt. 15.

c) w ramach istniej─ůcych Klub├│w ÔÇôzgodnie z regulaminem ka┼╝dego z klub├│w

4.      Organizator zastrzega sobie mo┼╝liwo┼Ť─ç dokonywania zmian wysoko┼Ťci przyznawanych premii oraz dni tygodnia w kt├│rych przyznawane b─Öd─ů premie.

5.      W celu  uzyskania premii, Klient ka┼╝dorazowo, przed zako┼äczeniem transakcji okazuje pracownikowi kasy swoj─ů Kart─Ö Lojalno┼Ťciow─ů w celu zeskanowania kodu kreskowego, co jest r├│wnoznaczne z przyznaniem na Kart─Ö Lojalno┼Ťciowa,premii o odpowiedniej warto┼Ťci lub udzielenia rabatu.

6.      W transakcji przyznania premii  mo┼╝e uczestniczy─ç wy┼é─ůcznie jedna Karta Lojalno┼Ťciowa.

7.      Jedna karta zwi─ůzana jest z jednym Uczestnikiem Programu Lojalno┼Ťciowego i nie ma mo┼╝liwo┼Ťci wydania wi─Öcej ni┼╝ jednej Karty jednemu uczestnikowi. Istnieje natomiast mo┼╝liwo┼Ť─ç wydania duplikatu posiadanej karty na wyra┼║ne ┼╝yczenie klienta, sprecyzowane w Formularzu Zg┼éoszeniowym.

8.      Duplikat Karty ÔÇô jest to wt├│rnik wydanej ju┼╝ Karty Lojalno┼Ťciowej o tym samym numerze karty i przy pomocy, kt├│rej mo┼╝liwe b─Ödzie gromadzenie  pieni─Ödzy na oryginalnej Karcie Lojalno┼Ťciowej. Duplikat Karty mo┼╝e r├│wnie┼╝ s┼éu┼╝y─ç do realizacji zgromadzonych pieni─Ödzy na Karcie Lojalno┼Ťciowej- ÔÇ×matceÔÇŁ.

9.      Informacja o aktualnej kwocie premii zgromadzonej na Karcie Lojalno┼Ťciowej  dost─Öpna jest w POK oraz na paragonie wydawanym za dokonane zakupy przy u┼╝yciu Karty Lojalno┼Ťciowej.

10.  Zgromadzone ┼Ťrodki na Karcie Lojalno┼Ťciowej mo┼╝na wykorzysta─ç jako zap┼éat─Ö za towary zakupione w E. Leclerc w Radomiu.

11.  Pieni─Ödzmi zgromadzonymi na Karcie Lojalno┼Ťciowej  mo┼╝na p┼éaci─ç ju┼╝ nast─Öpnego dnia od ich zarejestrowania.

12.  Klient posiadaj─ůcy Kart─Ö sta┼éego klienta nie mo┼╝e dysponowa─ç zgromadzonymi ┼Ťrodkami w inny spos├│b ni┼╝ opisany w & 3 , pkt. 10  niniejszego  Regulaminu

13.  Zgromadzone na Karcie Lojalno┼Ťciowej ┼Ťrodki  nie podlegaj─ů wymianie na got├│wk─Ö.

14.  W przypadku gdy klient nie posiada jeszcze zarejestrowanej karty lojalno┼Ťciowej, a dokona zakupu produktu premiowanego lub zakup├│w powy┼╝ej warto┼Ťci warunkuj─ůcej otrzymanie premii za warto┼Ť─ç paragonu, otrzymuje bon rabatowy na warto┼Ť─ç otrzymanej premii do wykorzystanie przy nast─Öpnych zakupach. Warunkiem realizacji bonu rabatowego jest posiadanie karty lojalno┼Ťciowej. Bon rabatowy zachowuje wa┼╝no┼Ť─ç przez okres 7 dni od daty  wydania.

15.  Organizator przewiduje mo┼╝liwo┼Ť─ç udzielenia klientowi dodatkowego rabatu, pomniejszaj─ůcego cen─Ö produktu,  pod warunkiem okazania si─Ö przez klienta Karta Lojalno┼Ťciow─ů sklepu E. Leclerc. Produkty takie zostan─ů wskazane w miejscu ich ekspozycji w sklepie E. Leclerc lub w gazetkach promocyjnych Organizatora.

16.  Organizator przewiduje mo┼╝liwo┼Ť─ç wprowadzania do realizacji nowych promocji, wymiany na inne itp. Posiadacz Karty Lojalno┼Ťciowej b─Ödzie informowany o nowych promocjach na stronie internetowej sklepu E. Leclerc Radom , w katalogach promocyjnych sklepu, droga elektroniczn─ů, telefoniczn─ů, elektroniczn─ů oraz pocztow─ů.

17.  Organizator nie przewiduje ┼é─ůczenia premii istniej─ůcych , z nowymi wprowadzonymi na czas okre┼Ťlony.

& 4. Postanowienia r├│┼╝ne

1.      Organizator nie ponosi odpowiedzialno┼Ťci za szkody wynik┼ée z dokonania transakcji przez osoby nieupowa┼╝nione dysponuj─ůce Kartami Lojalno┼Ťciowymi  m.in. na skutek kradzie┼╝ czy zgubienia Karty. Jednak w przypadku powiadomienia o utracie lub kradzie┼╝y Karty organizator dokona  jej blokady.

2.      W przypadku, gdy Klient zwraca towar, za kt├│ry zap┼éaci┼é ┼Ťrodkami z Karty Lojalno┼Ťciowej, zwraca si─Ö na Kart─Ö identyczn─ů ilo┼Ť─ç ┼Ťrodk├│w, jaka zosta┼éa pobrana z konta i odbiera si─Ö towar od Klienta. Klientowi nie wyp┼éaca si─Ö got├│wki ani innych ┼Ťrodk├│w p┼éatniczych.

3.      W przypadku, gdy Klient zwraca towar, za kt├│ry otrzyma┼é premi─Ö na Kart─Ö, a wysoko┼Ť─ç ┼Ťrodk├│w na Karcie Klienta jest:

- wy┼╝sza od warto┼Ťci premii uzyskanej przy zakupie tego towaru - w├│wczas pomniejsza si─Ö warto┼Ť─ç premii na Karcie Lojalno┼Ťciowej o warto┼Ť─ç otrzymanej premii przy zakupie towaru;

- ni┼╝sza od warto┼Ťci premii uzyskanej przy zakupie tego towaru-  w├│wczas dokonuje si─Ö zwrotu warto┼Ťci towaru pomniejszon─ů o warto┼Ť─ç przyznanej premii.

4.      W przypadku, gdy Klient zwraca towar znajduj─ůcy si─Ö w┼Ťr├│d zakup├│w , za kt├│re klient otrzyma┼é premi─Ö na Kart─Ö za warto┼Ť─ç paragonu, a cena tego produktu obni┼╝y warto┼Ť─ç paragonu poni┼╝ej warto┼Ťci warunkuj─ůcej otrzymanie premii, premia zostaje odebrana poprzez zmniejszenie stanu konta klienta , lub w przypadku mniejszej warto┼Ťci konta ni┼╝ przyznana premia- zwrot warto┼Ťci towaru zostanie pomniejszony o warto┼Ť─ç przyznanej premii.

 

 

& 5. Dane Osobowe

1.      Administratorem danych osobowych programu lojalno┼Ťciowego jest Organizator, czyli Radomdis Polska sp. z o. o. z siedzib─ů w Radomiu 26-612, przy ul. Toru┼äskiej 1, wpisan─ů do Krajowego Rejestru S─ůdowego, prowadzonego przez S─ůd Rejonowy w Warszawie dla m. ST. Warszawy XIV Wydzia┼é Gospodarczy pod nr KRS 0000541533.

 

2.      Wszelkie   dane   osobowe   dotycz─ůce   Uczestnik├│w   przyst─Öpuj─ůcych   do   programu lojalno┼Ťciowego,   oraz   informacje  dobrowolnie przez niego   przekazane   w   Formularzu Rejestracyjnym przetwarzane b─Öd─ů przez Organizatora w spos├│b zgodny z ustaw─ů z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2016, poz. 922), w zakresie zgody udzielonej przez Uczestnika na Formularzu   Rejestracyjnym   oraz   zgodnie   z   zasadami   zawartymi   w   niniejszym Regulaminie.

 

3.      Podpisuj─ůc, oraz   przekazuj─ůc   wype┼éniony   i   podpisany  formularz   rejestracyjny Karty Lojalno┼Ťciowej pracownikowi   w   sklepie,   Uczestnik   wyra┼╝a   zgod─Ö   na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym przez Organizatora,   w   celach realizacji Programu Lojalno┼Ťciowego, oraz innych program├│w organizowanych przez Organizatora, jak r├│wnie┼╝ w celach reklamowych i marketingowych (je┼╝eli wyrazi┼é na to zgod─Ö).

 

4.      Podanie danych  osobowych i wyra┼╝enie  zgody na ich przetwarzanie  przez osob─Ö przyst─Öpuj─ůc─ů do Programu Lojalno┼Ťciowego jest dobrowolne.  Odmowa podania danych osobowych, oraz wyra┼╝enia zgody na ich przetwarzanie w celach realizacji Programu uniemo┼╝liwia przyst─ůpienie do Programu Lojalno┼Ťciowego i wzi─Öcie w nim udzia┼éu.

 

5.      Organizator zastrzega sobie prawo do przesy┼éania informacji handlowej, w tym ofert handlowych, materia┼é├│w   marketingowych,  jak r├│wnie┼╝ innej korespondencji handlowej,   Uczestnikom, kt├│rzy wyrazili zgod─Ö na otrzymywanie informacji handlowej drog─ů elektroniczn─ů (na adres poczty elektronicznej lub sms-em), na podstawie art. 10 ustawy
z dnia 18 lipca 2002r. o ┼Ťwiadczeniu us┼éug drog─ů elektroniczn─ů (tekst jednolity Dz. U. 2013 r., poz 1422, z p├│┼║n. zm).

 

6.      Uczestnik ma  prawo dost─Öpu do swoich danych  osobowych  podanych  w ramach uczestnictwa w Programie Lojalno┼Ťciowym, ich poprawiania, aktualizacji, modyfikacji lub usuni─Öcia. W celu dokonania powy┼╝szych zmian w zakresie swoich danych   osobowych   podanych w ramach uczestnictwa w Programie, Uczestnik powinien uda─ç si─Ö z dowodem osobistym oraz Kart─ů do sklepu ÔÇô Punktu Obs┼éugi Klienta. Osoba   upowa┼╝niona   w   Punkcie   Obs┼éugi Klienta, dokona wszelkich niezb─Ödnych zmian w systemie informatycznym obs┼éuguj─ůcym Program po okazaniu dowodu osobistego przez Uczestnika i na podstawie   ponownie wype┼énionego i podpisanego przez Uczestnika Formularza Zg┼éoszeniowego, zawieraj─ůcego poprawne dane osobowe Uczestnika.

 

7.      Uczestnik zobowi─ůzany jest niezw┼éocznie powiadomi─ç Organizatora o wszelkich zmianach w zakresie swoich danych osobowych podanych przez Uczestnika w ramach uczestnictwa w Programie.

 

8.      Uczestnik ma prawo w ka┼╝dym czasie cofn─ů─ç zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym w celu realizacji Programu poprzez przekazanie pisemnego o┼Ťwiadczenia w tym przedmiocie Organizatorowi, jednak┼╝e w takim przypadku cofni─Öcie zgody na przetwarzanie danych osobowych Uczestnika jest r├│wnoznaczne z rezygnacj─ů Uczestnika z uczestnictwa w Programie.

 

9.      Uczestnik ma prawo w ka┼╝dym czasie cofn─ů─ç  uprzednio wyra┼╝on─ů zgod─Ö na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych i promocyjnych oraz mo┼╝e zrezygnowa─ç
z otrzymywania informacji handlowych drog─ů elektroniczn─ů, poprzez   z┼éo┼╝enie o┼Ťwiadczenia   o cofni─Öciu zgody na pi┼Ťmie i przekazanie o┼Ťwiadczenia w tym przedmiocie Organizatorowi.

 

10.  W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Programie, dane osobowe Uczestnika s─ů usuwane,   chyba ┼╝e Uczestnik wyrazi┼é zgod─Ö na ich przetwarzanie w celach marketingowych.

 

 

& 6.  Postanowienia Ko┼äcowe

 

1.      Zmiana niniejszego regulaminu nast─Öpuje w formie pisemnej i jest dost─Öpna w POK

 

2.      Niniejszy regulamin pozostaje do wgl─ůdu tylko dla uczestnik├│w programu lojalno┼Ťciowego ÔÇ×Lojalno┼Ť─ç Pop┼éacaÔÇŁ i nie jest wydawany  w ┼╝adnej formie na zewn─ůtrz.


Aneks z dnia 16/11/2017r. ÔÇô zmiana dni promocyjnych

do

Regulaminu programu lojalno┼Ťciowego E. LECLERC

                                               ÔÇ× LOJALNO┼Ü─ć POP┼üACAÔÇŁ

 

1.      Zgodnie z & 3, pkt. 4 ÔÇ×Regulaminu programu lojalno┼Ťciowego E. LECLERC                                            LOJALNO┼Ü─ć POP┼üACAÔÇŁ, Organizator wprowadza nast─Öpuj─ůce zmiany do w/w regulaminu:

a)      od dnia 23/11/2017r.. do odwo┼éania , wprowadza si─Ö poni┼╝sz─ů promocj─Ö

odnosz─ůc─ů si─Ö do &3, pkt3, a):

ÔÇ×klienci, kt├│rzy dokonaj─ů zakup├│w z u┼╝yciem  Karty Lojalno┼Ťciowej  w dniach czwartek, pi─ůtek, sobot─Ö lub  niedziel─Ö na kwot─Ö min 100 z┼é otrzymaj─ů na swoj─ů Kart─Ö Lojalno┼Ťciow─ů premi─Ö w wysoko┼Ťci 5 z┼é, a za zakupy na kwot─Ö min. 200 z┼é otrzymaj─ů  na swoj─ů Kart─Ö Lojalno┼Ťciow─ů premi─Ö w wysoko┼Ťci 10 z┼é..

Premia b─Ödzie przyznawana jeden raz dziennie do danego numeru Karty Lojalno┼Ťciowej.  Wielokrotno┼Ť─ç kwoty za dokonane zakupy nie uprawnia do otrzymania premii o wi─Ökszej warto┼Ťci. Nie ma r├│wnie┼╝ mo┼╝liwo┼Ťci ┼é─ůczenia kilku paragon├│w za dokonane danego dnia zakupy w celu uzyskania premii. Organizator nie przewiduje zamiany premii wyp┼éacanej na Kart─Ö Lojalno┼Ťciow─ů na ekwiwalent pieni─Ö┼╝ny.ÔÇŁ

b)     od dnia 23/11/2017r. do odwo┼éania , wprowadza si─Ö poni┼╝sz─ů promocj─Ö odnosz─ůc─ů si─Ö do &3, pkt. 3, b):

ÔÇ× - w ka┼╝dy czwartek, klienci, kt├│rzy zakupi─ů produkty promocyjne wymienione w za┼é─ůczniku nr 1 do niniejszego aneksu, otrzymaj─ů wskazane w za┼é─ůczniku warto┼Ť─ç i rodzaj rabatu;

- rabaty nie ┼é─ůcz─ů si─Ö z innymi obowi─ůzuj─ůcymi promocjami

- aby skorzysta─ç z Promocji, nale┼╝y spe┼éni─ç jednocze┼Ťnie  wszystkie poni┼╝sze warunki:

┬Ě         w okre┼Ťlonym powy┼╝ej terminie dokona─ç zakupu produkt├│w z za┼é─ůcznika nr 1 z oferty E. Leclerc Radom

┬Ě         posiada─ç kart─Ö lojalno┼Ťciow─ů E. Leclerc Radom

┬Ě         okaza─ç kart─Ö kasjerowi podczas dokonywania p┼éatno┼Ťci za zakupy.

- je┼╝eli klient, w momencie dokonywania zakup├│w nie jest posiadaczem karty lojalno┼Ťciowej E. Leclerc Radom, powinien przed dokonaniem zakup├│w zg┼éosi─ç si─Ö do Punktu Obs┼éugi Klienta w celu wyrobienia  Karty Lojalno┼Ťciowej;

- aby za┼éo┼╝y─ç Kart─Ö Lojalno┼Ťciowa nale┼╝y osobi┼Ťcie zg┼éosi─ç si─Ö do Punktu Obs┼éugi Klienta, wype┼éni─ç i podpisa─ç druk zg┼éoszenia. Organizator nie przewiduje mo┼╝liwo┼Ťci za┼éo┼╝enia przez klienta Karty Lojalno┼Ťciowej dla ÔÇ×osoby trzeciejÔÇŁ.

- za┼éo┼╝enie Karty Lojalno┼Ťciowej jest bezp┼éatne.

- organizator nie przewiduje mo┼╝liwo┼Ťci przyznania rabatu w innej formie  ni┼╝ ta wskazana w niniejszym Aneksie.

 

2.      Pozosta┼ée warunki regulaminu pozostaj─ů bez zmian.



ÔÇ×KLUB Rodzina PlusÔÇŁ

Aneks do ÔÇ×Regulaminu programu lojalno┼Ťciowego

E. LECLERC LOJALNO┼Ü─ć POP┼üACAÔÇŁ

 

 

1. Definicje

Terminy u┼╝yte w niniejszym Regulaminie, o ile z kontekstu nie wynika inaczej, otrzyma┼éy nast─Öpuj─ůce

znaczenie:

Radomdis Polska Sp. z o. o.  z siedzib─ů w Radomiu przy ul. Toru┼äskiej 1,

wpisana do Krajowego Rejestru S─ůdowego przez S─ůd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydzia┼é

Gospodarczy Krajowego Rejestru S─ůdowego pod numerem KRS 0000541533, o kapitale

zak┼éadowym w wysoko┼Ťci 100 000 z┼éotych- organizator promocji;

Promocja - Promocja ÔÇ×Klub Rodzina PlusÔÇŁ;

Rodzina Plus ÔÇô rodziny wielodzietne z minimum trojgiem dzieci do uko┼äczenia 18. roku ┼╝ycia lub 25. roku ┼╝ycia w przypadku dziecka kontynuuj─ůcego nauk─Ö. Ponadto ww. program obejmuje rodziny zamieszkuj─ůce na terenie miasta Radomia, niezale┼╝nie od sytuacji materialnej, w tym r├│wnie┼╝ rodziny zast─Öpcze, rodzinne domy dziecka i plac├│wki opieku┼äczo ÔÇô wychowawcze typu rodzinnego.

Klub Rodzina Plus ÔÇô karta  lojalno┼Ťciowa E.Leclerc Radom, wydawana na podstawie  Karty Rodzina Plus emitowanej przez UM Radom.

POK - Punkt Obsługi Klienta w Placówce;

Produkty - artyku┼éy spo┼╝ywcze, drogeryjne i przemys┼éowe z wy┼é─ůczeniem papieros├│w i napoj├│w

Alkoholowych, paliw nap─Ödowych oraz produkt├│w RTV i AGD.

 

2. Zasady og├│lne

1.     Promocja obowi─ůzuje w ka┼╝dy wtorek trwania akcji i polega na przyznaniu na Kart─Ö Klienta rabatu w wysoko┼Ťci 5 % warto┼Ťci dokonanych w tym dniu zakup├│w. Warunkiem otrzymania rabatu jest posiadanie wa┼╝nej Karty Lojalno┼Ťciowej E. Leclerc oraz dokonanie jednorazowych zakup├│w we wtorek na kwot─Ö min 50z┼é.

2.     Promocja prowadzona jest tylko i wy┼é─ůcznie w E. Leclerc Radom.

3.     Promocj─ů nie s─ů obj─Öte zakupy z dzia┼é├│w Alkohole, Papierosy, AGD/RTV oraz zakupy  dokonywane na stacji paliw E. Leclerc, jak r├│wnie┼╝ sklepu internetowego.

4.     Promocja nie obejmuje p┼éatno┼Ťci z tytu┼éu ÔÇ×Moje RachunkiÔÇŁ

5.     Promocja obowi─ůzuje  tylko we wtorki  ka┼╝dego tygodnia trwania promocji.

6.     Akcja trwa do odwo┼éania.

7.     Rabat przyznawany jest w ka┼╝dy wtorek do jednej dokonanej transakcji danego wtorku.

8.     Rabat przyznawany jest na kart─Ö lojalno┼Ťciow─ů E. Leclerc Radom

9.     Organizator nie przewiduje wymiany rabatu na got├│wk─Ö.

10.  Warunkiem przyznania rabatu jest okazanie kasjerowi Karty Lojalno┼Ťciowej E. Leclerc podczas dokonywania zakup├│w.

 

3. Warunki uczestnictwa w Klubie Rodzina Plus

1.     Warunkiem zapisania si─Ö do Klubu Rodzina Plus jest:

┬Ě         Posiadanie karty Rodzina Plus wydanej przez Urz─ůd Miejski w Radomiu

┬Ě         zg┼éoszenie si─Ö do POK w celu za┼éo┼╝enia Karty Lojalno┼Ťciowej z funkcj─ů Klubu Rodzina Plus ( zgodnie z & 2 Regulaminu).

2.     Karta przyznawana jest jednorazowo i s┼éu┼╝y do wielokrotnego pos┼éugiwania si─Ö ni─ů  w przypadku spe┼énienia warunk├│w niniejszego regulaminu.

3.     Kart─ů mo┼╝e pos┼éugiwa─ç si─Ö wy┼é─ůcznie posiadacz , na kt├│rego karta zosta┼éa wydana.

 

4. Post─Öpowanie reklamacyjne

1.     Prawo do sk┼éadania reklamacji, w zakresie niezgodno┼Ťci przeprowadzenia Promocji z niniejszym Regulaminem, s┼éu┼╝y ka┼╝demu uczestnikowi w Promocji w ci─ůgu 7 dni od daty dokonania zakup├│w.

2.     Reklamacje nale┼╝y kierowa─ç na pi┼Ťmie, drog─ů pocztow─ů do:

Radomdis Polska Sp. z o. o.

Ul. Toruńska 1

26-612 Radom

z dopiskiem ÔÇ×Klub Rodzina PlusÔÇŁ.

3.     Reklamacja musi zawiera─ç dok┼éadne dane osobowe zg┼éaszaj─ůcego reklamacj─Ö (imi─Ö, nazwisko, adres zamieszkania wraz z kodem pocztowym reklamuj─ůcego), przyczyn─Ö reklamacji, tre┼Ť─ç ┼╝─ůdania reklamuj─ůcego oraz opis okoliczno┼Ťci uzasadniaj─ůcych reklamacj─Ö.

4.     Reklamacja zostanie rozpatrzona w ci─ůgu 14 dni od jej otrzymania.

5.     Powiadomienie o rozstrzygni─Öciu reklamacji nast─ůpi drog─ů pocztow─ů na adres zamieszkania podany w reklamacji.

6.     Reklamacje z┼éo┼╝one pod niew┼éa┼Ťciwy adres, po terminie lub informacje nie zawieraj─ůce

wymaganych danych nie b─Öd─ů rozpatrywane.

 

5. Postanowienia końcowe

1.     Radomdisn Polska  zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu, w czasie trwania Promocji.

2.     Wszelkie zmiany w niniejszym Regulaminie b─Öd─ů obowi─ůzywa┼éy od dnia ich og┼éoszenia w

3.     Plac├│wkach i na stronie www.eleclerc.com.pl

4.     Zmiana zasad przyznawania Klubu Rodzina Plus mo┼╝e mie─ç miejsce jedynie poprzez zmian─Ö

5.     niniejszego Regulaminu.

6.     Radomdis Polska  zastrzega sobie prawo zako┼äczenia Promocji w ka┼╝dym czasie po up┼éywie 2 dni od dnia og┼éoszenia takiej informacji w Plac├│wkach.



ÔÇ× KLUB KIBICAÔÇŁ

Aneks do ÔÇ×Regulaminu programu lojalno┼Ťciowego

E. LECLERC LOJALNO┼Ü─ć POP┼üACAÔÇŁ

 

 

1. Definicje

Terminy u┼╝yte w niniejszym Regulaminie, o ile z kontekstu nie wynika inaczej, otrzyma┼éy nast─Öpuj─ůce

znaczenie:

Radomdis Polska Sp. z o. o.  z siedzib─ů w Radomiu przy ul. Toru┼äskiej 1,

wpisana do Krajowego Rejestru S─ůdowego przez S─ůd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydzia┼é

Gospodarczy Krajowego Rejestru S─ůdowego pod numerem KRS 0000541533, o kapitale

zak┼éadowym w wysoko┼Ťci 100 000 z┼éotych- organizator promocji;

Promocja - Promocja ÔÇ×Klub KibicaÔÇŁ;

Kibic ÔÇô osoba, kt├│ra jest kibicem: RKS Radomiak Radom, MKS E. Leclerc Radomka Radom, WKS  Cerrad Czarni Radom, Rosa Radom, Radomski Klub Pi┼ékarski Bro┼ä Radom i posiada aktualny karnet na mecze przynajmniej jednego z w/w klub├│w

Karta Kibica ÔÇô karta  wydawana jest Kibicowi,  po okazaniu aktualnego karnetu na rozrywki przynajmniej jednego z w/w zespo┼é├│w ; obowi─ůzuje na okre┼Ťlony sezon rozgrywek tzn. w przerwach pomi─Ödzy sezonami nie b─Ödzie aktywna.

POK - Punkt Obsługi Klienta w Placówce;

Produkty - artyku┼éy spo┼╝ywcze, drogeryjne i przemys┼éowe z wy┼é─ůczeniem artyku┼é├│w tytoniowych, farmaceutycznych, napoj├│w alkoholowych, ┼╝ywienia pocz─ůtkowego, paliw nap─Ödowych oraz produkt├│w AGD i RTV.

Promocja Jednorazowa- promocja w ramach Klubu Kibica wy┼é─ůcznie dla posiadaczy jednorazowego biletu upowa┼╝niaj─ůcego do wej┼Ťcia na mecze w/w zespo┼é├│w

 

2. Zasady og├│lne

 

1.     Promocja obowi─ůzuje od dnia 30 pa┼║dziernika 2017r, w ka┼╝dy poniedzia┼éek trwania akcji i polega na przyznaniu na Kart─Ö Klienta rabatu w wysoko┼Ťci 5 % warto┼Ťci dokonanych w tym dniu zakup├│w. Warunkiem otrzymania rabatu jest posiadanie wa┼╝nej Karty Lojalno┼Ťciowej oraz dokonanie jednorazowych zakup├│w w poniedzia┼éek na kwot─Ö min 50z┼é.

2.     Promocja prowadzona jest tylko i wy┼é─ůcznie w E. Leclerc Radom.

3.     Promocj─ů nie s─ů obj─Öte produkty alkoholowe, tytoniowe, ┼╝ywienie pocz─ůtkowe, ┼Ťrodki farmaceutyczne,  artyku┼éy AGD/RTV oraz zakupy  dokonywane na stacji paliw E. Leclerc,

4.     Promocja nie obejmuje p┼éatno┼Ťci z tytu┼éu ÔÇ×Moje RachunkiÔÇŁ

5.     Promocja obowi─ůzuje  tylko w poniedzia┼éki ka┼╝dego tygodnia trwania promocji,   a rabat przyznawany jest  do jednej dokonanej transakcji danego dnia.

6.     Rabat przyznawany jest na kart─Ö lojalno┼Ťciow─ů E. Leclerc Radom

7.     Akcja trwa do odwo┼éania.

8.     Organizator nie przewiduje wymiany rabatu na got├│wk─Ö.

9.     Warunkiem przyznania rabatu jest okazanie kasjerowi Karty Lojalno┼Ťciowej E. Leclerc podczas dokonywania zakup├│w.

 

3. Warunki otrzymania Karty Kibica

 

1.     Warunkiem otrzymania Karty Kibica jest:

┬Ě         Posiadanie aktualnego karnetu na rozgrywki zespo┼é├│w sportowych wymienionych powy┼╝ej;

┬Ě         zg┼éoszenie si─Ö do POK w celu za┼éo┼╝enia Karty Lojalno┼Ťciowej z funkcj─ů karta Kibica ( zgodnie z & 2 Regulaminu).

2.     Karta przyznawana jest bezp┼éatnie,  jednorazowo i s┼éu┼╝y do wielokrotnego pos┼éugiwania si─Ö ni─ů  w przypadku spe┼énienia warunk├│w niniejszego regulaminu.

3.     Kart─ů mo┼╝e pos┼éugiwa─ç si─Ö wy┼é─ůcznie Kibic, na kt├│rego karta zosta┼é wydana.

 

4.     Promocja Jednorazowa Klubu Kibica:

 

1.     Promocja obowi─ůzuje od dnia 30 pa┼║dziernika 2017r, w ka┼╝dy poniedzia┼éek trwania akcji i polega na przyznaniu na Kart─Ö Klienta rabatu w wysoko┼Ťci 5 % warto┼Ťci dokonanych w tym dniu zakup├│w. Warunkiem otrzymania rabatu jest:

-  posiadanie wa┼╝nej Karty Lojalno┼Ťciowej;

-Okazanie kasjerowi wa┼╝nej Karty Klienta;

- dokonanie jednorazowych zakupów w poniedziałek na kwotę min 50zł;

- przekazanie kasjerowi  wykorzystanego ( w datach obowi─ůzywania niniejszej promocji) biletu upowa┼╝niaj─ůcego do wej┼Ťcia na mecz jednego z w/w zespo┼é├│w sportowych;

2.     Promocja prowadzona jest tylko i wy┼é─ůcznie w E. Leclerc Radom.

3.     Promocj─ů nie s─ů obj─Öte produkty alkoholowe, tytoniowe, ┼╝ywienie pocz─ůtkowe, ┼Ťrodki farmaceutyczne,  artyku┼éy AGD/RTV oraz zakupy  dokonywane na stacji paliw E. Leclerc,

4.     Promocja nie obejmuje p┼éatno┼Ťci z tytu┼éu ÔÇ×Moje RachunkiÔÇŁ

5.     Promocja obowi─ůzuje  tylko w poniedzia┼éki ka┼╝dego tygodnia trwania promocji,   a rabat przyznawany jest  do jednej dokonanej transakcji danego dnia.

6.     Rabat przyznawany jest na kart─Ö lojalno┼Ťciow─ů E. Leclerc Radom

7.     Akcja trwa do odwo┼éania.

8.     Organizator nie przewiduje wymiany rabatu na got├│wk─Ö.

9.     Organizator nie przewiduje przyznania rabatu w terminie p├│┼║niejszym,  po odej┼Ťciu klienta od kasy.

10.  Rabat z Promocji Jednorazowej nie ┼é─ůczy si─Ö z rabatem Klubu Kibica.

 

 

5. Post─Öpowanie reklamacyjne

1.     Prawo do sk┼éadania reklamacji, w zakresie niezgodno┼Ťci przeprowadzenia Promocji z niniejszym Regulaminem, s┼éu┼╝y ka┼╝demu Seniorowi uczestnicz─ůcemu w Promocji w ci─ůgu 7 dni od daty dokonania zakup├│w.

2.     Reklamacje nale┼╝y kierowa─ç na pi┼Ťmie, drog─ů pocztow─ů do:

Radomdis Polska Sp. z o. o.

Ul. Toruńska 1

26-612 Radom

z dopiskiem ÔÇ×Karta KibicaÔÇŁ.

3.     Reklamacja musi zawiera─ç dok┼éadne dane osobowe zg┼éaszaj─ůcego reklamacj─Ö (imi─Ö, nazwisko, adres zamieszkania wraz z kodem pocztowym reklamuj─ůcego), przyczyn─Ö reklamacji, tre┼Ť─ç ┼╝─ůdania reklamuj─ůcego oraz opis okoliczno┼Ťci uzasadniaj─ůcych reklamacj─Ö.

4.     Reklamacja zostanie rozpatrzona w ci─ůgu 14 dni od jej otrzymania.

5.     Powiadomienie o rozstrzygni─Öciu reklamacji nast─ůpi drog─ů pocztow─ů na adres zamieszkania podany przez Kibica w reklamacji.

6.     Reklamacje z┼éo┼╝one pod niew┼éa┼Ťciwy adres, po terminie lub informacje nie zawieraj─ůce

wymaganych danych nie b─Öd─ů rozpatrywane.

 

5. Postanowienia końcowe

1.     Radomdis Polska Sp. z o. o.  zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu, w czasie trwania Promocji.

2.     Wszelkie zmiany w niniejszym Regulaminie b─Öd─ů obowi─ůzywa┼éy od dnia ich og┼éoszenia w

3.     Plac├│wkach i na stronie www.eleclerc.com.pl

4.     Zmiana zasad przyznawania Kart Kibica mo┼╝e mie─ç miejsce jedynie poprzez zmian─Ö

5.     niniejszego Regulaminu.

6.     Radomdis  Polska Sp. z o. o. zastrzega sobie prawo zako┼äczenia Promocji w ka┼╝dym czasie po up┼éywie 2 dni od dnia og┼éoszenia takiej informacji w Plac├│wkach.

 

 

 

 

 


Logo
  • Oferta sklepu
  • Oferta lojalno┼Ťciowa
  • Oferta dla firm
  • Praca

E.Leclerc Radom

Radom ul. Toruńska 1
26-600 Radom
tel.: 048 48 381 10 10
Logo
  • Oferta sklepu
  • Oferta lojalno┼Ťciowa
  • Oferta dla firm
  • Praca